Translate

2015. november 4., szerda

Tutorial - Képszerkesztés


Képeimet a következő képszerkesztő programok használatával készítem:


Corel Paint Shop Pro X2

Corel Paint Shop Pro X5

Corel Paint Shop Pro X7

Jasc Animation Shop 3

Ulead GIF Animator 5

Sqirlz Water Reflections





A felsorolt programok demo verzióit a neten meg lehet találni és letölteni.
A pluginokat, amik szükségesek lesznek, a továbbiakban jelezni fogom, hogy honnan tudod letölteni.
(folyamatosan bővül)




Ha valami nem sikerül, vagy nem érthetően írtam le írj nyugodtan nekem, szívesen segítek!
A leckéket folyamatosan bővítem, nézz vissza máskor is!
A leírásokat saját magam készítettem, annak másolása, más oldalon való megjelenítése hozzájárulásom nélkül




TILOS!!!





Ha sikerül használni a bemutatott programokat,
Te magad is készítettél már képet, örömmel venném, ha bemutatnád nekünk.
Nagyon fontos szabály!
Mások képeit átdolgozni, a kép készítője beleegyezése nélkül

TILOS!!!

A mások által szerkesztett képekről a nevet eltüntetni, átírni

TILOS!!!

Próbáld ki, hogy egy-egy kép elkészítése milyen munka, kérlek becsüljük mások munkáját!





Köszönöm!

Katalin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése